Czy można w dzisiejszych czasach sprzedawać z większą skutecznością niż dotychczas ? Czy można wypracować trwałą metodę zapełniania lejka sprzedażowego nowymi, potencjalnymi klientami ?

84%

Managerów używa Mediów Społecznościowych w procesach zakupowych

60%

Klientów nie chce się spotykać z handlowcem na początku cyklu zakupowego

85%

Dostawców używa LinkedIn do prezentowania treści biznesowych

72%

Procesów zakupowych B2B zaczyna się od przeglądarki

Można. Wymaga to jednak innych zachowań zarówno po stronie marketingu jak i sprzedaży. 

Na przestrzeni ostatnich lat rynek bardzo się zmienił. Kupujący większą część procesu zakupowego przechodzą sami, poszukując informacji w Internecie. Jedną z ulubionych przez nich przestrzeni są Social Media 

Z powyższej obserwacji (jakiś czas temu) narodził się pomysł, aby podążając za klientami, właśnie Social Media wykorzystywać w procesie sprzedażowymTak powstał Social SellingZe stosowaniem tego rozwiązania wiąże się jednak  nie tylko zmiana medium komunikacyjnego, ale przede wszystkim  sama istota komunikatów – ich treść.  

Klienci od lat nie wierzą treściom reklamowym. Już w badaniach z 2013 roku 75 % respondentów twierdziło, że treści reklam są przesadzone lub bardzo przesadzone. Klienci poszukują rzetelnych informacji i wiedzy eksperckiej. procesie Social Selling firmy, za pośrednictwem ekspertów, mogą dostarczać potencjalnym klientom wartościowe informacje i wskazówki. 

Może powinniśmy porozmawiać ?

Social Selling jest zagadnienie złożonym. Chętnie podzielę się doświadczeniem.

Moje usługi związane ze Social Selling'iem

Zapraszam bezpośrednio na stronę poświęconą usługom.