Prowadzę programy Social Selling B2B w trzech formułach:
- Interim Management
- Warsztaty/Szkolenia
- Konsultacje
Porozmawiajmy chętnie pomogę.
Szczególnie warto porozmawiać jeżeli:
- chciałbyś dostosować swój proces sprzedaży do nowych warunków rynkowych,
- masz kłopot z pozyskiwaniem nowych klientów,
- wykorzystujesz LinkedIn, ale nie jesteś zadowolony z rezultatów,
- webinary i inne publikowane treści nie zamieniają się w przychody,
to zapraszam do kontaktu.
Etapy przykładowego wdrożenia programu Social Selling
- Wspólnie z przedstawicielami firmy diagnozujemy na jakim etapie dojrzałości cyfrowej znajduje się organizacja.
- Wspólnie z zarządem firmy tworzymy zarys programu i definiujemy cele, które mają zostać zrealizowane na poszczególnych etapach programu Social Selling.
- Ustalenie planu działań i harmonogramu wdrożenia
- Sposoby monitorowania postępów w programie
- Narzędzia potrzebne w programie
- Część warsztatowa obejmująca:
- Budowanie buy-in
- Uczestnicy i ich strategie działania
- LinkedIn w procesie sprzedaży
- Działania podtrzymujące i wspierające program
- Buyer persona
- Content
- Lead magnet
- Współpraca sprzedaży i marketingu
- Konsultacje w uzgodnionej formie.
Od czego warto zacząć ? Najlepiej od kontaktu ze mną. Zapraszam.