Prowadzę programy Social Selling B2B w trzech formułach:

  • Interim Management
  • Warsztaty/Szkolenia
  • Konsultacje

Porozmawiajmy chętnie pomogę.

Szczególnie warto porozmawiać jeżeli:

  • chciałbyś dostosować swój proces sprzedaży do nowych warunków rynkowych,
  • masz kłopot z pozyskiwaniem nowych klientów,
  • wykorzystujesz LinkedIn, ale nie jesteś zadowolony z rezultatów,
  • webinary i inne publikowane treści nie zamieniają się w przychody,

to zapraszam do kontaktu.

Może powinniśmy porozmawiać ?

Social Selling jest zagadnienie złożonym. Chętnie podzielę się doświadczeniem.

Etapy przykładowego wdrożenia programu Social Selling

  1. Wspólnie z przedstawicielami firmy diagnozujemy na jakim etapie dojrzałości cyfrowej znajduje się organizacja.
  2. Wspólnie z zarządem firmy tworzymy zarys programu i definiujemy cele, które mają zostać zrealizowane na poszczególnych etapach programu Social Selling.
    1. Ustalenie planu działań i harmonogramu wdrożenia
    2. Sposoby monitorowania postępów w programie
    3. Narzędzia potrzebne w programie
  3. Część warsztatowa obejmująca:
    1. Budowanie buy-in
    2. Uczestnicy i ich strategie działania
    3. LinkedIn w procesie sprzedaży
  4. Działania podtrzymujące i wspierające program
    1. Buyer persona
    2. Content
    3. Lead magnet
    4. Współpraca sprzedaży i marketingu
  5. Konsultacje w uzgodnionej formie.

Od czego warto zacząć ? Najlepiej od kontaktu ze mną. Zapraszam.